اتاق گفتگو تماس با ما اخبار روز

امروز:

  تاریخ:25 /2/1386

بازدید کنندگان :  302 نفر

 کد:11168

چاپ خبر

عنوان خبر : پوشیدن لباس آسیتن کوتاه درادارات ممنوع شد

»همزمان با ادامه طرح مبارزه با بدحجابی در کشور، شورای فرهنگ عمومی به ریاست حسین صفار هرندی وزیر ارشاد، دستورالعمل‌هایی جهت یکسان‌سازی مبارزه با بدحجابی به کلیه ادارات و نهادهای دولتی ابلاغ کرده است و بنابر اخبار رسیده ، طرح عفاف در ادارات از این هفته آغاز شده است.
به گزارش البرز به نقل از آفتاب این طرح که با نام «راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب» تدوین شده کارمندان کلیه سازمان‌ها، ادارات و بانک‌های دولتی را ملزم به رعایت دستورالعمل پوششی خاصی کرده است.

بنابر شنیده‌ها مردان کارمند در این نهادها و ادارات دولتی نمی‌توانند از لباس‌های آستین کوتاه، شلوارهای جین و یا کتان استفاده کنند و زنان نیز ملزم به استفاده از مانتوهای مشکی و بلند و شلوارهای سیاه پارچه‌ای شده‌اند.
یک منبع موثق دراین باره  از حضور نیروهای حراست در مقابل در ورودی برخی اداره‌ها و بانک‌ها جهت تذکر دادن به کارمندان بدحجاب خبر داد.
گفتنی است این طرح تنها شامل پوشش و حجاب کارمندان نیست و قرار است تغییراتی در معماری داخلی سازمان‌ها و ادارات دولتی انجام شود به گونه‌ای که امکان اختلاط غیرضروری زنان و مردان در آن‌ها به حداقل برسد. 
مقامات مسئول تاکنون در این‌باره اظهارنظری نداشته‌اند.

نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونيکي :   

فهرست عناوین

» صفحه اصلی

» عناوین کل اخبار

» اجتماعی

» اقتصادی

» سیاسی

» علمی

» فرهنگی

» ورزشی

» استانها

» خارجی

» خبر های منطقه  کرج

» گزارش و تحلیل

» عکس ها

» گفتگو

» یادداشت ها

» مقاله

» پیوند ها

» سرگرمی و امکانات

» جستجوی خبر

http://www.qadrmedia.tv

عناوین کل اخبار  | اجتماعی |  اقتصادی  | علمی | ورزشی | سیاسی  | فرهنگی