اتاق گفتگو تماس با ما اخبار روز

امروز:

  تاریخ:5 /2/1386

بازدید کنندگان :  22 نفر

 کد:10695

چاپ خبر

عنوان خبر : حمایت مجلس ازطرح مبارزه بابدحجابی

»203 نماينده در نامه‌اي به رئيس‌جمهور حمايت خود را از مقابله با مفاسد اجتماعي و ناامني‌هاي اخلاقي اعلام و خواستار انسجام و استمرار اين اقدام توسط وزارت كشور و نيروي انتظامي ‌شدند.
به گزارش فارس در اين نامه نمايندگان خطاب به رئيس‌جمهور اعلام كردند، همانطور كه مستحضر مي‌باشيد مفاسد اجتماعي و ناامني‌هاي اخلاقي و مظاهر فساد و تباهي در تعارض بنيادين بانظام مردم سالاري ديني و فرهنگ ارزشي و جامعه پراقتدار اسلامي است كه از دير زمان توسط ام‌الفساد غرب امريكا و صهيونيسم بين‌الملل با بهره‌گيري از توان فني، مالي و هنري در هجمه همه جانبه و بي امان عليه نسل جامعه در جريان است.
نمايندگان در ادامه اين نامه تصريح كردند: اينك فرزندان معصوم و نوجوانان نوشكفته ميهن اسلامي در شبيخون فرهنگي مورد قتل عام دشمن قرار دارند.
در ادامه اين نامه تاكيد شده است:پديده استعماري بي‌حجابي و مظاهر فساد و تباهي و مواد اهريمني افيوني سلامت جامعه را به خطر انداخته كه بر همه خاصه مسولان نظام است كه در صيانت از ارزشها مساعي لازم را معمول دارند.
نمايندگان در اين نامه اقدام وزارت كشور و نيروي انتظامي در اعمال وظايف قانوني خود در مقابله با ناهنجاري‌هاي اخلاقي و ناامني‌هاي اجتماعي و لاابالي گري تعدادي انگشت‌ شما را مورد حمايت مردم و مجلس دانسته و مراتب تقدير و اقدام بجا را ابراز داشته‌اند.
نمايندگان همچنين اعلام داشتند از مقامات قضايي و جزايي انتظار مي‌رود به شكل قاطع و بي‌اغماض در اجراي حدود و قضا و جزاي اسلامي همكاري لازم را مبذول دارند نمايندگان اعلام كردند

نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونيکي :   

فهرست عناوین

» صفحه اصلی

» عناوین کل اخبار

» اجتماعی

» اقتصادی

» سیاسی

» علمی

» فرهنگی

» ورزشی

» استانها

» خارجی

» خبر های منطقه  کرج

» گزارش و تحلیل

» عکس ها

» گفتگو

» یادداشت ها

» مقاله

» پیوند ها

» سرگرمی و امکانات

» جستجوی خبر

http://www.qadrmedia.tv

عناوین کل اخبار  | اجتماعی |  اقتصادی  | علمی | ورزشی | سیاسی  | فرهنگی