اتاق گفتگو تماس با ما اخبار روز

امروز:

  تاریخ:1 /2/1386

بازدید کنندگان :  223 نفر

 کد:10579

چاپ خبر

عنوان خبر : ربودن دختردانش آموزوفیلمبرداری از آزارشیطانی

»3  جوان که دختر دانش آموزي را ربوده و پس از آزار و اذيت وي ، از او فيلمبرداري کرده بودند، در يکي از محله هاي هشتگرد از سوي ماموران انتظامي ساوجبلاغ دستگير شدند.
سرهنگ سعدي بابانژاد، فرمانده انتظامي ساوجبلاغ روز گذشته با اشاره به خبر دستگيري 3 مرد جوان به اتهام آزار و اذيت يک دختر دانش آموز گفت : يک هفته پيش ، يکي از اهالي هشتگرد با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفت و از درگيري ميان 2 جوان و اعضاي يک خانواده خبر داد.
به دنبال اين تماس ، ماموران با عزيمت به محل ، شرکت کنندگان در نزاع را دستگير و براي ادامه تحقيقات به مرکز پليس آگاهي ساوجبلاغ منتقل کردند.
شاکي در تشريح ماجرا به پليس گفت: هنگام ظهر از منزلمان خارج شدم تا به يک مرکز خريد بروم.
در خيابان منتظر تاکسي بودم که يک دستگاه خودرو مقابل پايم توقف کرد و پس از گفتن مقصدم به راننده ، سوار خودرو شدم و راننده به مسير خود ادامه داد.
پس از طي مسافتي ، مسافر سالخورده اي که درون خودرو بود، پياده شد و من و يک مسافر مرد داخل خودرو مانديم. وقتي به نزديکي هاي مرکز خريد رسيديم ، از راننده خواستم تا خودرو را متوقف کند، اما او به حرفهايم توجهي نکرد و به مسير خود ادامه داد و مرد مسافر چاقويي زير گلويم گذاشت و تهديدم کرد که اگر سر و صدا کنم ، مرا به قتل مي رساند و من بناچار سکوت کردم.
شاکي ادامه داد: مردان جوان مرا به يک محل متروکه خارج از شهر منتقل کردند، سپس مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و يکي از همدستان آنها که در محل بود، اقدام به فيلمبرداري از من کرد و باز هم تهديد کردند اگر ماجرا را براي کسي بازگو کنم ، تصاوير غيراخلاقي را تکثير و در محل زندگي ام توزيع مي کنند، آن قدر التماس کردم تا عاقبت مرا در حوالي منزل خواهرم از خودرو پياده کردند. وقتي به آنجا رسيدم ، ماجرا را به آنها اطلاع دادم که آنها به سمت سرنشينان خودرو حمله کردند و مانع از فرارشان شدند. به دنبال اظهارات دختر دانش آموز، 2 مرد جوان براي ادامه تحقيقات به اداره آگاهي ساوجبلاغ منتقل شدند و مورد بازجويي قرار گرفتند.
متهمان در بازجويي هاي پليسي ادعا کردند که شاکي دروغ مي گويد. يکي از متهمان در اظهاراتش گفت: من با دختر جوان دوست بودم. روز حادثه من و 2 نفر از دوستانم سراغ شاکي رفتيم تا با او براي گردش به پارک برويم که او قبول کرد و با ما همراه شد و بعد از من خواست او را به منزل خواهرش ببرم که کتابهاي درسي اش را بردارد تا به مدرسه اش برود که خانواده اش به ما حمله ور شده ، سپس پليس ما را دستگير کرد.
به دنبال اظهارات 2 متهم ، چند روز پيش يکي ديگر از دوستان آنها هم دستگير شد و در بازجويي هاي پليسي گفته هاي دوستانش را تاييد کرد.
بنابراين گزارش ، متهمان با قرار قانوني روانه بازداشتگاه پليس شدند و تحقيقات تکميلي براي فاش شدن ابعاد مختلف اين پرونده ادامه دارد.

نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونيکي :   

فهرست عناوین

» صفحه اصلی

» عناوین کل اخبار

» اجتماعی

» اقتصادی

» سیاسی

» علمی

» فرهنگی

» ورزشی

» استانها

» خارجی

» خبر های منطقه  کرج

» گزارش و تحلیل

» عکس ها

» گفتگو

» یادداشت ها

» مقاله

» پیوند ها

» سرگرمی و امکانات

» جستجوی خبر

http://www.qadrmedia.tv

عناوین کل اخبار  | اجتماعی |  اقتصادی  | علمی | ورزشی | سیاسی  | فرهنگی