اتاق گفتگو تماس با ما اخبار روز

امروز:

  تاریخ:9 /2/1386

بازدید کنندگان :  69 نفر

 کد:10783

چاپ خبر

عنوان خبر : آیت الله نوری همدانی:مبارزه بابدحجابی رابایدازصداوسیما شروع کرد

»بايد در جامعه قبح بدحجابي فرهنگ‌سازي و معذوريت نسبت به انجام آن به‌وجود آيد وگرنه برخورد فيزيکي اثر گذار نخواهد بود

به گزارش ایسنا، آيت‌الله العظمي نوري همداني ازمراجع عظام تقلید در ديدار اعضاي ستاد امر به معروف و نهي از منکر کشوربابیان این مطلب بر ضرورت برپايي فريضه امر به معروف و نهي از منکر در شرايط کنوني جامعه تاکيد کرد و گفت: امر به معروف از موضوعات مهم و اساسي اسلام و برپايي آن، هدف قيام عاشورا و قيام امام خميني (ره) بوده است.
وي اجرايي شدن امر به معروف در جامعه را نيازمند قدرت دانست و گفت: بايد وزارتخانه‌اي در اين مورد ايجاد شود تا اگر تخلفي از کسي صورت گرفت، بازخواست شود.
ایشان با بيان اين‌که در اصلاح جامعه، اول بايد از خودمان شروع کنيم گفت: منشا بدحجابي صدا و سيماست. مردم در هر زمينه‌اي از صدا و سيما الگو مي‌گيرند. براي مبارزه با بدحجابي بايد از صدا و سيما شروع کرد.
وي بر ضرورت فرهنگ‌سازي حجاب تاکيد کرد و ادامه داد: بايد در جامعه قبح بدحجابي فرهنگ‌سازي و معذوريت نسبت به انجام آن به‌وجود آيد وگرنه برخورد فيزيکي اثر گذار نخواهد بود.
حجت‌الاسلام زرگر، رييس ستاد امر به معروف در سخناني، فرهنگ احياي فريضه امر به معروف را از اولويت‌هاي اين ستاد ذکر کرد و گفت: در اين راستا اقدام به تشکيل شوراهاي امر به معروف در ارگان‌ها کرديم.
وي همچنين از ارسال قانونمند کردن اصل 8 قانون اساسي به دولت خبر داد و گفت: ويژگي اين لايحه تعريف امر به معروف و حوزه‌هاي اجرايي آن، پرهيز از تجسس، ترکيب و تذکر نوشتاري، پرهيز از برخورد فيزيکي و تعرض به جان و مال اشخاص، تعيين و تشکيل سازماني براي امربه معروف با عنوان شوراي امر به معروف است.

نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونيکي :   

فهرست عناوین

» صفحه اصلی

» عناوین کل اخبار

» اجتماعی

» اقتصادی

» سیاسی

» علمی

» فرهنگی

» ورزشی

» استانها

» خارجی

» خبر های منطقه  کرج

» گزارش و تحلیل

» عکس ها

» گفتگو

» یادداشت ها

» مقاله

» پیوند ها

» سرگرمی و امکانات

» جستجوی خبر

http://www.qadrmedia.tv

عناوین کل اخبار  | اجتماعی |  اقتصادی  | علمی | ورزشی | سیاسی  | فرهنگی