اتاق گفتگو تماس با ما اخبار روز

امروز:

  تاریخ:9 /2/1386

بازدید کنندگان :  942 نفر

 کد:10775

چاپ خبر

عنوان خبر : ناگفته های "فاطمه رجبی " درمشهد

 

 

»البرز - حسن احمدي فرد

 فاطمه رجبي كه با يادداشت هاي تندش در انتقاد از عناصر و اركان نظام به چهره اي شناخته شده تبديل شده است،هفته گذشته و در مشهد، بار ديگر به انتقاد شديد از كساني پرداخت كه به زعم او مانع از شكوفايي فعاليت هاي دولت نهم مي شوند.

وي که همسر سخنگوي دولت و وزير دادگستري است، در شروع سخنانش، شماري از تحليل گران داخلي را متهم كرد كه با ارايه تحليل نادرست از تصميم مقام معظم رهبري مبني بر نام گذاري سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي، نخستين قدم را در راه بر هم زني اتحاد ملي برداشته اند.

رجبي كه به دعوت جامعه اسلامي دانشجويان و در سالن آمفي تئاتر كانون هاي فرهنگي و هنري دانشگاه فردوسي مشهد سخن مي گفت، ادامه داد: فلان سايت كه فرمانده نظامي دارد و تحليل هايش هم مثل منش فرمانده اش، نظامي است، در نخستين روزهاي سال جديد، نوشت كه اتحاد ملي مساوي است با بستن دست و پاي احزاب و منتقدان، حال آن كه سال اتحاد ملي، سال نزديكي دولت و احزاب است.

رجبي ورود نظاميان به عرصه سياست را بر خلاف قانون اساسي اعلام كرد و ادامه داد: در كجاي دنيا نظاميان با يك استعفا، يك شبه به رجل سياسي تبديل مي شوند؟

وي خدمت در قالب نيروهاي نظامي را افتخاري بزرگ در هر كشور دانست و تاكيد كرد: حضور در جمع نيروهاي نظامي جمهوري اسلامي ايران سعادتي مضاعف است كه بايد سند  افتخار همه نظاميان، براي تمام عمر، باشد نه اين كه همچون لباس، پس از مدتي دور انداخته شود.

همسر سخنگوي دولت نهم ادامه داد: مصلحت انديشاني كه بنا بر ملاحظات، زمينه حضور نظاميان در عرصه هاي سياسي را فراهم كرده اند مراقب باشند كه آينده انقلاب را مورد هدف قرار داده اند.

وي در ادامه سخنان خود در دانشگاه فردوسي مشهد حمله به احمدي نژاد را در تاريخ دويست ساله اخير ايران بي سابقه دانست و افزود: همان ها كه در نطق هاي پيش از دستور، در قالب تذكرات، در سايت ها و خبرگزاري ها بيشترين اهانت ها را به دولت نهم  روا مي دارند، مدعي هستند كه احمدي نژاد تحمل نقد نداشته و منتقدان را بر نمي تابد.

رجبي به انتخابات مجلس هفتم اشاره كرد و گفت: من در اين انتخابات تنها به سه نفر راي دادم كه يكي از آن ها، يك روحاني است كه در تلوزيون به عنوان معلم اخلاق ظاهر مي شود و در مجلس مي گويد دولت بايد زيپ دهنش را بكشد، كه اي كاش دستم مي شكست و به او راي نمي دادم.

وي در ادامه انتقاد از نمايندگان مجلس افزود: آقاي ديگري هست كه مدعي است چون در دوران انتخابات در تلوزيون به نفع احمدي نژاد مصاحبه كرده ام پس همه آراي او مال من است و هرچه من مي گويم بايد بپذيرد.

رجبي گفت: در دوران حضرت امام (ره) همه دعا مي كرديم كه خدايا از عمر ما بكاه و بر عمر رهبر  افزا، حال شاهديم كه مجلس براي اولين بار از عمر دولت مي كاهد و بر عمر خود مي افزايد.

همسر غلامحسين الهام وزير دادگستري دولت احمدي نژاد افزود: بايد همه آن 144 نفر كه به اين طرح راي داده اند به پيشگاه افكار عمومي معرفي شوند تا مردم با نمايندگان خود بيشتر آشنا شوند.

نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونيکي :   

فهرست عناوین

» صفحه اصلی

» عناوین کل اخبار

» اجتماعی

» اقتصادی

» سیاسی

» علمی

» فرهنگی

» ورزشی

» استانها

» خارجی

» خبر های منطقه  کرج

» گزارش و تحلیل

» عکس ها

» گفتگو

» یادداشت ها

» مقاله

» پیوند ها

» سرگرمی و امکانات

» جستجوی خبر

http://www.qadrmedia.tv

عناوین کل اخبار  | اجتماعی |  اقتصادی  | علمی | ورزشی | سیاسی  | فرهنگی