اتاق گفتگو تماس با ما اخبار روز

امروز:

  تاریخ:6 /2/1386

بازدید کنندگان :  15 نفر

 کد:10722

چاپ خبر

عنوان خبر : تقدیرمجلس ازشوراها

» 223 نماينده در بيانيه‌اي با تشكر از خدمات شوراهاي دور دوم ابراز اميدواري كردند كه شوراهاي دور سوم با وحدت و همدلي بدون پرداختن به مسائل جناحي و سياسي زمينه خدمت به مردم را فراهم آورند.
 در متن اين بيانيه كه توسط جهانبخش محبي‌نيا عضو هيات رئيسه مجلس قرائت شد، آمده است:با سلام به ملت شريف ايران كه با شركت خود را در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نمونه ديگري از مردم سالاري ديني را به جهانيان نشان دادند.

در ادامه اين نامه، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ضمن تبريك آغاز به كار شوراهاي اسلامي دور سوم اعلام كردند: لازم مي‌دانيم مراتب تقدير و سپاس خود را از خدمات و زحمات اكثريت شوراهاي اسلامي دوره دوم و شهرداران و دهياران ابراز داشته و اميدواريم شوراهاي دوره سوم نيز با وحدت و همدلي و بدون پرداختن به مسائل جناحي و سياسي زمينه خدمت هر چه بيشتر توسط شهرداران قوي و مدبر و دهياران دلسوز و توانمند را فراهم آورند.
نمايندگان در اين بيانيه تصريح كردند: ضروري مي‌دانيم تقدير و تشكر خود را از حسن تدبير و وحدت و همدلي اعضاي محترم شوراي اسلامي كلان شهر تهران در دوره دوم، ابراز داريم كه با انتخاب شهرداري توانمند و مدبر در اين شهر بستري را ايجاد نمودند تا شهردار دلسوز و كارآمد تهران بتواند در امور مختلف مديريت شهري از جمله خدمات شهري عمراني و امور ترافيكي و امور اجتماعي، ‌خاصه تكريم ارباب رجوع، پاسخگويي به شكايات و دريافت درخواستهاي مردمي از طريق استقرار سامانه 1888 و 137 و نيز زمان بندي كردن الكترونيكي اجراي پروژه‌ها رضايت مردم را تحصيل نمايد.
نمايندگان در ادامه اين بيانيه ابراز اميدواري كردند اعضاي شوراي اسلامي دوره سوم نيز بتوانند با وحدت و همدلي مسير خدمتگذاري صادقانه در تهران را طي نمايند.

نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونيکي :   

فهرست عناوین

» صفحه اصلی

» عناوین کل اخبار

» اجتماعی

» اقتصادی

» سیاسی

» علمی

» فرهنگی

» ورزشی

» استانها

» خارجی

» خبر های منطقه  کرج

» گزارش و تحلیل

» عکس ها

» گفتگو

» یادداشت ها

» مقاله

» پیوند ها

» سرگرمی و امکانات

» جستجوی خبر

http://www.qadrmedia.tv

عناوین کل اخبار  | اجتماعی |  اقتصادی  | علمی | ورزشی | سیاسی  | فرهنگی