اتاق گفتگو تماس با ما اخبار روز

امروز:

  تاریخ:5 /2/1386

بازدید کنندگان :  196 نفر

 کد:10704

چاپ خبر

عنوان خبر : اراذل زن جوان راازمنزلش ربودند

»سه تن از اراذل و اوباش كه در تعطيلات نوروز با شكستن درب منزل، زن تنهايي را مقابل فرزندش ربوده و به وي تعرض كردند، دستگير شدند.

سرگرد اسفندياري، رييس آگاهي فرديس  در تشريح اين حادثه، گفت: ششم فروردين ماه سال جاري، زني با مراجعه به آگاهي فرديس در حالي كه در شرايط بد روحي قرار داشت، ماجراي ربوده شدنش توسط سه تن از اراذل در منطقه فرديس را براي ماموران تشريح كرد.

وي افزود: با طرح شكايت از سوي شاكي، پليس پي برد مقارن ساعت يك بامداد پنجم فروردين ماه در حالي كه زن 30 ساله به همراه دختر نوجوانش در منزل تنها بوده‌اند، با صداي شكستن درب منزل مواجه شده و بدين ترتيب خود را در معرض حمله سه تن از اراذل و اوباش منطقه ديدند.

بر اساس گزارش پليس مبتني بر اظهارات شاكي، در حالي كه زن تنها با جيغ و فريادهايش از همسايگان كمك مي‌خواسته است، متهمان وي را ربوده و به مخفيگاهشان واقع در فرديس انتقال داده و پس از آن كه به وي تعرض كردند، طلاجات همراهش را نيز به سرقت بردند.

به گفته سرگرد اسفندياري، با رها شدن زن 30 ساله از چنگال متجاوزان، پليس در جريان اين حادثه قرار گرفت و در اولين گام از رسيدگي به اين پرونده، شاكي توانست با ارائه مشخصات متهمان در چهره‌نگاري هويت اين افراد را به پليس بشناساند.

وي در ادامه تشريح اين پرونده به ايسنا گفت: با بررسي پرونده‌ها ماموران موفق شدند دو تن از اين افراد به هويت «حسن» 25 ساله و «محمد» 30 ساله را پس از شناسايي پاتوقها و محلهاي احتمالي تردد در جريان مراقبتهاي نامحسوس شناسايي كنند.

رييس آگاهي فرديس افزود: اصلي‌ترين محل تردد اين دو متهم منطقه سرآسياب بوده است، اما با مراقبتهاي ويژه ردپاي اين افراد در ملارد شناسايي و پيش از ارتكاب هر اقدامي براي فرار دستگير شدند.

سرگرد اسفندياري ادامه داد: با آغاز بازجويي‌ها از دو متهم اين پرونده، در حالي كه يكي از آنها هنوز متواري است، پليس پي برد با يك باند خفت‌گير اراذل و اوباش روبه‌رو بوده است، به طوري كه دو متهم اين پرونده تاكنون علاوه بر آدم‌ربايي و تجاوز به عنف زن 30 ساله، به ارتكاب شش فقره زورگيري و خفت‌گيري اعتراف كرده‌اند.

متهمان اين پرونده با قرار قضايي 500 ميليون تومان جهت تحقيقات بيشتر روانه زندان شدند.

نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونيکي :   

فهرست عناوین

» صفحه اصلی

» عناوین کل اخبار

» اجتماعی

» اقتصادی

» سیاسی

» علمی

» فرهنگی

» ورزشی

» استانها

» خارجی

» خبر های منطقه  کرج

» گزارش و تحلیل

» عکس ها

» گفتگو

» یادداشت ها

» مقاله

» پیوند ها

» سرگرمی و امکانات

» جستجوی خبر

http://www.qadrmedia.tv

عناوین کل اخبار  | اجتماعی |  اقتصادی  | علمی | ورزشی | سیاسی  | فرهنگی