اتاق گفتگو تماس با ما اخبار روز

امروز:

  تاریخ:5 /2/1386

بازدید کنندگان :  88 نفر

 کد:10702

چاپ خبر

عنوان خبر : خسرو وشیرین باعث استعفای یک نماینده مجلس

»نماينده‌ي مردم اقليد در خانه ملت گفت: تقاضاي استعفايم از سمت فعلي را به دليل ناتواني در دفاع از مطالبات مردم حوزه انتخابيه‌ام است.
 احمد نيك‌فر ـ نماينده‌ي مردم اقليد در خانه ملت ـ امروز (چهارشنبه) در نطق پيش از دستور خود با تبريك ميلاد امام حسن عسگري (ع) گفت: خداوندا خود شاهد بودي كه در ابتداي مطرح شدن موضوع دهستان خسروشيرين با توسل و تاسي از دستورات قرآن كريم و سيره معصومين و صبر و تحمل، نه تنها از كشانيدن مردم به صحنه و مسخره كردن اين موضوع خودداري كردم بلكه تنها عامل جلوگيري‌كننده از برخورد ناصواب مسوولان در پي چند سال گذشته بودم.

نماينده‌ي مردم اقليد در مجلس با بيان اين كه از 2 سال گذشته به صورت شفاهي و كتبي، مسوولان ذي‌ربط را از هرگونه اقدام حساب‌نشده برحذر داشته‌ام، افزود: بنده خواسته بودم تا در سخنراني‌ها در هيچ يك از شهرستان‌هاي ذي‌نفع، چه در اثبات و چه در مدح اين موضوع سخن گفته نشود.

وي با بيان اين‌كه بعد از مطرح شدن موضوع مردم را به صبر و بردباري و آرامش دعوت كردم، گفت: با وجود اين كه وضعيت خاصي براي اينجانب حادث شده بود، مردم را به خويشتن‌داري دعوت كردم.

نيك‌فر تقاضاي استعفاء خود از سمت فعلي را به دليل ناتواني در دفاع از مطالبات مردم حوزه انتخابيه‌اش دانست و تصريح كرد: پس از موضع‌گيري برخي مسوولان استان عليه اينجانب، مردم حساس شده و شعارهاي خود را در خصوص اينجانب تغيير دادند و اين موضوع باعث شد تا به ناحق عده‌اي از مسوولان استان تهمت تحريك كردن و تشويق مردم به راهپيمايي را به اينجانب بزنند.

وي با بيان اين‌كه تلاش همه‌جانبه كرده و با تمام مسوولان ذي‌ربط اتمام حجت كرده‌ام، اما اين قائله شوم هم‌چنان پايان نيافته است، گفت: با وجود اين كه مي‌دانم نبايد وقت گران‌قدر مسوولان عالي نظام را بگيرم، اما از ايشان مي‌خواهم تا دستور فرمايند به تقاضاي مردم شهيدپرور اقليد كه صرفا بررسي مجدد كارشناسانه از موضوع دهستان خسروشيرين از اقليد است را پاسخ مثبت دهند تا در سايه آرامش و امنيت تصميم عاقلانه‌اي اتخاذ شود.

گفتني است رييس جمهور در جريان سفر استاني فارس ،اعلام كرد  دهستان خسرو شيرين به شهرستان آباده واگذار مي شود.

نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونيکي :   

فهرست عناوین

» صفحه اصلی

» عناوین کل اخبار

» اجتماعی

» اقتصادی

» سیاسی

» علمی

» فرهنگی

» ورزشی

» استانها

» خارجی

» خبر های منطقه  کرج

» گزارش و تحلیل

» عکس ها

» گفتگو

» یادداشت ها

» مقاله

» پیوند ها

» سرگرمی و امکانات

» جستجوی خبر

http://www.qadrmedia.tv

عناوین کل اخبار  | اجتماعی |  اقتصادی  | علمی | ورزشی | سیاسی  | فرهنگی