اتاق گفتگو تماس با ما اخبار روز

امروز:

  تاریخ:5 /2/1386

بازدید کنندگان :  49 نفر

 کد:10696

چاپ خبر

عنوان خبر : روح الله حسینیان مشاور رئیس جمهورشد

»رئیس جمهور، طی حکمی «روح‌الله حسینیان» رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را به سمت مشاور امنیتی و سیاسی خود منصوب کرد.
به گزارش آفتاب، احمدی‌نژاد در اين حكم با اشاره به «تعهد دينی و انقلابی و سوابق و تجربيات ارزشمند حسينيان» ابراز اميدواری كرده‌است تا «وی در پرتو عنايات الهی و درجهت تحقق اصول چهارگانه عدالت گستری، مهرورزی، خدمتگزاری و تعالی همه جانبه كشور، موفق باشد». 
«روح‌الله حسينيان» که هم‌اکنون رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی است از حامیان اصلی احمدی‌نژاد در انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری بود که نظریات جنجالی و معروفی درباره دولت‌های «هاشمی رفسنجانی» و «محمد خاتمی» و نیز تاریخ معاصر کشور و شخصیت‌های سیاسی برجسته‌ای مانند دکتر «محمد مصدق» دارد.
وی همچنین در سالهای 77 و 78 زمانی که پرونده قتل‌های زنجیره‌ای شکل گرفت و برخی عناصر خودسر وزارت اطلاعات با هدایت «سعید امامی» به عنوان سرشاخه‌های جنایت معرفی شدند، در سخنرانی‌های متعدد و حتی در مصاحبه‌ای با برنامه «چراغ» صداوسیما ضمن دفاع از سعید امامی، وابستگان خاتمی و جبهه دوم خرداد را بعنوان عاملان قتل‌ها معرفی کرد.
حسینیان اخیرا به دفاع شدید از احمدی‌نژاد روی آورده و حتی در قضیه آزادی ملوان‌های انگلیسی با انتشار مطلبی در سایت اینترنتی «مركز اسناد انقلاب اسلامی»، رفتار احمدی‌نژاد را با رفتار «رئیس علی‌ دلواری، عمر مختار و عزالدین قسام» مقایسه كرده بود و از «حسودانی» نام برد كه «چشم به پیروزی دولت احمدی‌نژاد» ندارند.
وی اخیرا در مصاحبه‌ای هم از «سیاست خارجی تهاجمی احمدی‌نژاد» دفاع کرده و گفته بود: «سیاست خارجی دولت نهم از قوی‌ترین بخش‌های این دولت است؛ موضع آقای احمدی‌نژاد را كه یك موضع تهاجمی در عرصه بین‌الملل است، می‌پذیرم و معتقدم این سیاست به پیروزی خواهد رسید. این روزها در رسانه‌های جناح‌های مختلف شاهد هستیم كه برای تضعیف دولت‌ عده‌‌ای دیپلماسی فعال و مثبت ما را زیر سوال می‌برند»..

نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونيکي :   

فهرست عناوین

» صفحه اصلی

» عناوین کل اخبار

» اجتماعی

» اقتصادی

» سیاسی

» علمی

» فرهنگی

» ورزشی

» استانها

» خارجی

» خبر های منطقه  کرج

» گزارش و تحلیل

» عکس ها

» گفتگو

» یادداشت ها

» مقاله

» پیوند ها

» سرگرمی و امکانات

» جستجوی خبر

http://www.qadrmedia.tv

عناوین کل اخبار  | اجتماعی |  اقتصادی  | علمی | ورزشی | سیاسی  | فرهنگی