اتاق گفتگو تماس با ما اخبار روز

امروز:

  تاریخ:28 /1/1386

بازدید کنندگان :  72 نفر

 کد:10482

چاپ خبر

عنوان خبر : زنان مداح ساماندهی میشوند

»طرح ساماندهی زنان مرثيه‌خوان مداح و مبلغ با هدف ارتقا سطح آگاهی خواهران در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

به گزارش البرزبه نقل از مركز اطلاع‌رسانی بانوان، «فاطمه همتی» مسئول امور بانوان سازمان تبليغات اسلامی خراسان جنوبی، ضمن اعلام خبر فوق گفت: اين طرح در قالب 4 دوره توجيهی آموزشی با عنوان ساماندهی زنان مرثيه خوان شامل آموزش احكام بانوان به مدت 5 ساعت، شناخت آسيب‌های عزاداری و تحليل آن به مدت 10 ساعت، روش‌های نوين تبليغ به مدت 10 ساعت و بررسی شيوه زندگی فاطمه(س) به مدت 10 ساعت برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری اين دوره را ارديبهشت و خرداد ماه سال جاری عنوان نمود و افزود: ثبت نام از بانوان واجد شرايط طرح تا پايان فروردين‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته همتی كليه هزينه‌های برگزاری دوره توسط دفتر امور بانوان سازمان تبليغات اسلامی استان تأمين و در پايان دوره به 5 نفر از خواهران برتر و فعال جوايزی اهدا می‌شود.

مسئول امور بانوان سازمان تبليغات اسلامی استان خراسان جنوبی تأكيد كرد: برای اينكه عزاداری‌ها رشد و بالندگی خود را حفظ و جامعه از آثار ارزشمند آن بهره‌مند گردد بايد با زمينه‌سازی مناسب از آلوده شدن مراسم حركت آفرين عاشورا و ساير ائمه با خرافات جلوگيری نماييم.

به گفته اين مقام مسئول همان‌طور كه تعطيلی مجالس عزا ضربه سهمگينی بر پيكر امت اسلامی وارد می‌كند افراط در آن و نفوذ هر نوع رسم و رسومی كه با كليات دين مغاير باشد آن را متضرر می‌كند.

نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونيکي :   

فهرست عناوین

» صفحه اصلی

» عناوین کل اخبار

» اجتماعی

» اقتصادی

» سیاسی

» علمی

» فرهنگی

» ورزشی

» استانها

» خارجی

» خبر های منطقه  کرج

» گزارش و تحلیل

» عکس ها

» گفتگو

» یادداشت ها

» مقاله

» پیوند ها

» سرگرمی و امکانات

» جستجوی خبر

http://www.qadrmedia.tv

عناوین کل اخبار  | اجتماعی |  اقتصادی  | علمی | ورزشی | سیاسی  | فرهنگی